Obchodníci doma i v cizině netrpělivě očekávají, zda budou letos spotřebitelé kvůli hospodářské krizi v předvánočním období méně utrácet, anebo se pustí do vánočního nakupování s takovou vervou jako v předchozích letech. Vánoce jsou totiž pro obchodníky nejsilnějším prodejním obdobím v roce a už loni je nepříznivě poznamenala nastupující globální ekonomická krize. Z výsledku letošních předvánočních prodejů bude patrné, zda je již ekonomika zasažená hlubokou recesí z nejhoršího venku.
Pětina Čechů totiž letos kvůli krizi plánuje skromnější Vánoce než loni, šetřit chtějí lidé hlavně na dárcích. Průměrná plánovaná útrata za vánoční dárky na člena domácností podle průzkumu společnosti Unilever klesla z loňských 3667 korun na 3106 korun. Na druhou stranu na jídle pro vánoční stůl prý Češi šetřit nehodlají.



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
