Během roku 2009 PETROLInvest 1 zhodnotil investované prostředky o 15,09 %, PETROLInvest 2 dokonce o 35,44 %. Velkou měrou se na tomto vynikajícím výsledku podílelo vhodné načasování počátku prodeje do doby po výrazném propadu ceny ropy, která se postupně vrací na svou obvyklou úroveň.
„Tak vysokého zhodnocení je zpravidla možné dosáhnout investicí do vysoce rizikových aktiv. PETROLInvest 1 i 2 naopak chrání investované prostředky klienta v plné výši,“ říká Martin Podávka, ředitel úseku Market Management Allianz pojišťovny.
Nový typ jednorázového investičního pojištění PETROLInvest uvedla Allianz pojišťovna na trh před rokem. Vůbec poprvé se jednalo o pojistný produkt, jehož výnos je odvozen od cen určité komodity, v tomto případě ropy. Produkt se setkal s velkým zájem klientů, první čtyři tranše byly vyprodány dlouho před vypršením lhůty.
V tuto chvíli je klientům k dispozici nový produkt GEOInvest, jehož výnos je odvozen od vývoje cen různých druhů nerostných surovin.
Kompletní informace lze získat na mikrosite www.chytrainvestice.cz.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
