V tendru na zajištění tohoto průzkumu zvítězila agentura STEM / MARK, a.s. Mezi zásadní zjištění patří informace, že 97 % všech dotázaných (což bylo celkem 1438) se s touto kampaní setkalo a zná ji. Polovina dotázaných řidičů pak deklarovala, že kampaň pozitivně změnila jejich chování v silničním provozu. Pro pokračování kampaně se vyslovilo 94 % respondentů.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
