Potvrdil to mluvčí společnosti Aleš Ondrůj. Takzvanou technickobezpečnostní zkoušku (TBZ) má postupně získat všech dalších osm lokomotiv společnosti. RegioJet je zatím chce pronajímat nákladním dopravcům. Od poloviny roku hodlá jezdit s rychlíky z Prahy do Ostravy, zatím ale stále stále nemá vozy.
Celkem devět lokomotiv od plzeňské Škody pochází z počátku 90. let; České dráhy je tehdy neodebraly pro nedostatek peněz a nakonec byly prodány do Itálie. Vloni je za neupřesněnou cenu koupila společnost Student Agency, jejíž dceřiná firma RegioJet hodlá provozovat nedotované rychlíky mezi Prahou a Ostravou.



Sen o levném cestování elektromobily se rozplývá. V Evropě je návrh, podle kterého se elektromobilům zdaní každý ujetý kilometr
Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
