„Myslíme si, že je potřeba podporovat mladé a zvídavé lidi, kteří se zajímají o region, v němž žijí,“ uvedl Petr Žibřid, ředitel marketingu a komunikace Volksbank CZ, jenž se programu zúčastnil. Sou-těžní den se skládal ze dvou finálových kol, během kterých účastníci dokazovali své znalosti z oblasti místopisu kraje Vysočina, prezentační dovednosti a znalost anglického jazyka.
Účelem projektu „S Vysočinou do Evropy“ je posílit vztah mladých lidí k Vysočině jako rodnému kraji a kraji svých studií, a tím podporovat jejich vzdělanost.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
