Nová segmentace zákazníků Triglav pojišťovny přinese levnější povinné ručení řidičům ve věkových skupinách, u kterých je nižší pravděpodobnost způsobení dopravní nehody. Zvýhodněni tak budou klienti starší 35 let. Segmentace koresponduje se statistikami organizace BESIP, podle kterých mladí řidiči ve věku mezi 18 a 34 lety způsobují 52 % ze všech dopravních nehod na tuzemských silnicích.
„Přistoupit k segmentaci jsme se rozhodli především proto, abychom odměnili slušné řidiče. Pro pojišťovnu znamená tato skupina nejmenší riziko, proto jí nově nabídneme extra výhodné podmínky,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Přicházíme na trh s mimořádně atraktivní nabídkou, a to jak z hlediska ceny, tak kvality,“ doplnil Baný.
V rámci segmentace budou zvýhodněny regiony s nižší intenzitou provozu. Triglav pojišťovna tak nabídne výhodnější povinné ručení klientům s místem bydliště v obci, jejíž počet obyvatel nepřekračuje 30 tisíc. Právě v méně obydlených obcích je totiž registrováno nižší množství způsobených dopravních nehod.
„Podmínky našeho povinného ručení budou patřit k nejvýhodnějším na trhu. Segmentací řidičů cílíme na nejzajímavější skupiny zákazníků. Pevně věřím, že se nám je podaří naší novou nabídkou oslovit,“ doplnil Pavel Zavadil, produktový manažer Triglav pojišťovny.