Podle průzkumu e-shopu MT nábytek, který se uskutečnil na nábytkářském veletrhu Mobitex, si třetina Čechů nový nábytek pořizuje jednou ročně. Dvakrát do roka nakupuje sedmnáct procent dotázaných a pět procent uvedlo, že nový nábytek pořizují dokonce jednou měsíčně. Téměř 45 procent Čechů však nakupuje méně než jednou za rok. Tomuto trendu odpovídají i částky, které jsou lidé ochotni do nábytku investovat. „Zhruba 70 procent Čechů utratí za nové vybavení ročně méně než 20 tisíc korun. Naproti tomu více než 30 tisíc korun je ochotno investovat 15 procent dotázaných,“ uvedla Petra Triščíková z největšího českého e-shopu s nábytkem MT nábytek.
Téměř 51 procent respondentů nakupuje nejraději nábytek do obývacího pokoje. V porovnání s tím koupelnu či pracovnu zařizuje nejradši pouze 6 procent. „V obývacím pokoji trávíme nejvíce volného času a zveme si do něj návštěvy. Proto se snažíme, abychom se v něm cítili příjemně a aby dobře vypadal,“ vysvětlila nákupní chování Petra Triščíková. „Velmi oblíbené jsou komplexní obývací sestavy. Zákazník se tak nemusí trápit se sladěním nábytku,“ doplnila Triščíková.
Průzkumu e-shopu MT nábytek se zúčastnilo celkem 593 respondentů. Uskutečnil se mezi 20. a 23. dubnem na mezinárodním nábytkářském veletrhu Mobitex v Brně. Na brněnském veletrhu se největší český e-shop s nábytkem MT nábytek představil letos poprvé.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
