Při nakupování nábytku má téměř v polovině případů hlavní slovo žena. Ukázal to nejnovější průzkum e-shopu MT nábytek. Podle získaných údajů totiž o nákupu rozhodují ženy ve 43 procentech případů, zatímco muži pouze v 17 procentech. 40 procent dotázaných pak nábytek vybírá společně. „Ženy jsou obecně více zaměřené na detaily a chtějí, aby nábytek při zařizování interiéru dokonale ladil. Partneři tak nejčastěji nechávají rozhodnutí na nich,“ uvedla Petra Triščíková z největšího tuzemského e-shopu s nábytkem MT nábytek. „Svědčí o tom i fakt, že pro ženy je kromě kvality zboží důležitý i jeho design,“ doplnila Triščíková.
Ženy navíc podle průzkumu do nábytku investují více peněz. Celkem 18 procent z dotázaných žen uvedlo, že ročně utratí i více než 30 tisíc korun. Stejnou částku do nábytku investuje pouze 10 procent z dotázaných mužů. Odlišné nákupní chování u obou pohlaví se projevuje také při zařizování jednotlivých místností. Zatímco obývací pokoj zařizují obvykle muži i ženy, vybavování dětského pokoje, kuchyně nebo ložnice je většinou v režii žen. „Kuchyně je spíše doménou ženy, chce si ji proto zařídit podle svých představ a potřeb. Při zařizování dětského pokoje si pak ženy většinou vyhrají s barvami a doplňky,“ vysvětlila Triščíková.
Průzkum se uskutečnil během mezinárodního nábytkářského veletrhu Mobitex v Brně. Celkem se do něj zapojilo 593 respondentů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
