Vydavatelství Mladá fronta významně posiluje na internetu

26.08.2016 | , Mladá fronta
Tiskové zprávy


Portfolio divize Online z Vydavatelství Mladá fronta a. s. se od srpna významně rozšíří o akvizici šesti nových webů. V současnosti probíhá strategická integrace nových webů s dalšími on-line projekty vydavatelství. Vydavatelství Mladá fronta se díky tomuto rozšíření portfolia stává s návštěvností přes šest set tisíc unikátních návštěvníků významným on-line vydavatelem.

Nově do portfolia přibudou zábavní weby pro fanoušky VideaČesky.cz, Raketka.cz, HryProDívky.cz, stahovací weby Stáhnu.cz a MůjSoubor.cz a pracovní portál Flek.cz.

Návštěvnost webů vydavatelství Mladá fronta se tak z hlediska počtu reálných uživatelů (RU) zvýší na 600 000 (zdroj: NetMonitor 06/2016, interní databáze vydavatelství Mladá fronta). Pozice webů se tak zlepší o čtyři místa a mezi provozovateli z hlediska RU dosáhne na 13. místo. Počet zobrazených stránek vzroste zhruba o 9,5 milionu PV, tj. o 74 % (zdroj: NetMonitor, interní databáze vydavatelství Mladá fronta).

Rovněž v inzerci vydavatelství Mladá fronta očekává nárůst inzertních příjmů až o 10 % (zdroj: Ad-intel, interní databáze vydavatelství Mladá fronta). Uvedený předpoklad představuje posun mezi vlastníky médií z hlediska inzertních příjmů z 15. pozice na pozici 13.

Celkový zásah vydavatelství Mladé fronty se tak po akvizicích zvýší až na 3 300 000 uživatelů (zdroj: NetMonitor 06/2016, Media projekt 10/2015-03/2016, sociální sítě, interní databáze vydavatelství Mladá fronta). Vydavatelství Mladá fronta mezi vlastníky printových a online médií se v srpnu posune na 15. pozici.

O všechny weby se kompletně stará divize Online vydavatelství Mladá fronta. Divize disponuje vlastním projektovým a vývojovým týmem, product managery a technickým zázemím. „Je nesporným úspěchem vydavatelství, že se kombinací tvorby vlastních webů a akvizic podařilo dosáhnout našeho prvního cíle,“ řekl Erik Dvořák, ředitel divize Online. Všechny nově získané weby budou pod křídly vydavatelství Mladá fronta procházet výrazným vylepšováním a dalším rozvojem jak technologickým, tak obsahovým.

Vedle koupených webů se divize Online stará i o vlastní projekty, které letos vyvinula a spustila: Euro.cz – ekonomický zpravodajský web, Profit.cz - web zaměřený na manažery a střední management významných podniků ČR, Zdraví.Euro.cz – zdravotnický portál pro lékaře, zdravotní sestry a další pracovníky ve zdravotnictví a CoChceš.cz – srovnávač cen.

V portfoliu webů divize Online je nejsilnější segment zpravodajských a ekonomických webů (Euro.cz, Euro24, Finance.cz, Profit.cz, Zdraví.Euro.cz, CoChceš.cz, Kniha.cz) a weby pro fanoušky a zábavu (Edna.cz, Wot.cz, NaSvah.cz, VideaČesky.cz, Raketka.cz, HryProDívky.cz, Stáhnu.cz, MůjSoubor.cz).

Další projekty jsou ve vývoji a budou se průběžně spouštět, první ještě do konce letošního roku.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy