Fio banka má 700 000 klientů

27.03.2017 | , Fio banka
Tiskové zprávy


Fio banka dosáhla dalšího významného milníku, jejích služeb využívá už 700 000 osob. Je tak pátou největší tuzemskou bankou podle počtu klientů. Mezi nízkonákladovými bankami vévodí co do počtu poboček i portfolia nabízených produktů.

Označení mladá banka už dnes nemusí znamenat malá. Dokazuje to Fio banka, která má již 700 000 klientů a nabízí plnohodnotný sortiment produktů, jako jsou účty, hypotéky, kontokorenty, úvěry pro podnikatele nebo online obchodování na burze. Meziročně se počet jejích klientů navýšil o rekordních 120 000. Přispělo k tomu 79 poboček, které jsou stále hlavním akvizičním kanálem banky, bezpoplatková politika, i změny, které se na tuzemském bankovním trhu v loňském roce odehrály. Řada klientů si změnu banky usnadňuje pomocí kodexu mobility, loni jich tuto možnost využilo několik tisíc, přičemž nejčastěji přicházeli ze třech největších bank v ČR.

Fio banka od svého vzniku nabízí běžné bankovní služby bez poplatků, přesto dokáže být každoročně v zisku, odhad před zdaněním za rok 2016 je 210,5 milionu Kč. Mezi nejžádanější produkty patří osobní účet s platební kartou zdarma. Od jara 2012, kdy banka s vlastními kartami začala, jich vydala přes 530 000 kusů. Klienti s nimi uskutečnili 87 milionu transakcí, přičemž rekordním měsícem byl v tomto směru loňský prosinec. Na letošní rok banka chystá velký projekt právě v oblasti vydávání platebních karet.

„Před sedmi lety jsme měli necelých padesát tisíc klientů, dnes jich máme čtrnáctkrát více. Přitom jsme za celou dobu neslevili z toho, co jsme si vytyčili. Že si za standardní služby nebudeme účtovat poplatky. Klienti si zvykli, že se na nás mohou spolehnout, a vnímají nás jako stabilního partnera, který své sliby nemění. Vážíme se toho, že máme důvěru sedmi t tisíc osob, a bude dělat všechno proto, aby u nás byli spokojení i v budoucnu,“ říká Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.

Vysledky_Fio_banka

Autor článku

Tiskové zprávy

Články ze sekce: Tiskové zprávy