Vydavatelství Mladá fronta nově vydává pro agenturu CzechTrade titul Export a podnikání

06.02.2019 | , Mladá fronta
MAKRODATA A EU


Praha 4. února 2019 – Vydavatelství Mladá fronta nově získalo od české agentury na podporu obchodu CzechTrade zakázku na výrobu a redakční služby pro titul Export a podnikání, informující podnikatele o exportních příležitostech ve světě a o proexportních aktivitách státu.

Agentura CzechTrade si na zajištění výroby a redakčních služeb vybrala z přihlášených uchazečů nově vydavatelství Mladá fronta. „Získat další zakázku na redakční služby pro nás znamená ocenění naší profesionální práce a další potvrzení naší pozice na trhu s ekonomicky zaměřenými tituly. Rozšiřujeme nyní portfolio ekonomických titulů soustředěných na byznys a byznysmeny, a přinášíme tak ekonomické informace s kompletním servisem,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

„Právě vychází první číslo magazínu Export a podnikání jako příloha týdeníku Euro a měsíčníku Profit. Jako hlavní téma prvního čísla jsme vybrali Latinskou Ameriku, region s velkým ekonomickým a obchodním potenciálem, s ohromným apetitem po zahraničních výrobcích a investicích. V magazínu najdete i obsáhlý rozhovor s ministryní průmyslu a obchodu Martou Novákovou. Představuje v něm mimo jiné nové teritoriální strategie svého ministerstva a vysvětluje jejich přínos,“ řekl Vadim Fojtík, šéfredaktor týdeníku Euro.

Magazín Export a podnikání spadá pod ekonomickou divizi vydavatelství Mladá fronta, kam patří týdeník Euro a další ekonomicky zaměřené tituly. Obsahovou část projektu budou zajišťovat odborní redaktoři redakce.


Více o vydavatelství Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s třiasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. V divizi Euro HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce a projekty. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 20 specializovaných online titulů. Divize Medical Services nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů, především v segmentu auto-moto, a také sportovních a hobby magazínů. V divizi Dětské tituly začal vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík.

Kontakt

Mgr. Pavlína Míčová

PR Manager
Mladá fronta a. s.                                                                
Mezi Vodami 1952/9                                               
143 00 Praha 4                                                                     
tel. +420 225 276 484                                                          
e-mail: micova@mf.cz          

web: www.mf.cz

Autor článku

Tisková zpráva

Články ze sekce: MAKRODATA A EU