AAA AUTO posiluje v Praze, nově je i v Čestlicích

08.11.2019 | , AAA AUTO
Komerční sdělení


Po deseti letech vznikla v Praze nová pobočka sítě AAA AUTO. Nové autocentrum vzniklo v nákupní zóně Čestlice a nabídne postupně až 180 vozů prémiového segmentu. Celková nabídka „Áček“ v regionu Prahy včetně nové pobočky v Čestlicích je nyní více než 2500 vozů.

„Jedná se o první novou pobočku v Praze za posledních deset let – ještě před ekonomickou krizí jsme měli malou pobočku v Praze-Řepích, ale od té doby dosud v Praze fungovala pouze centrála v Dolních Chabrech,“ uvedl provozní ředitel sítě AAA AUTO Petr Vaněček. Autocentrum v Dolních Chabrech již kapacitně obyvatelům Prahy nestačí. „Proto jsme se rozhodli otevřít na opačné, jižní straně města, druhou pobočku, která bude obsluhovat i přilehlé regiony středočeského kraje,“ dodal Vaněček. Pobočka v Čestlicích nabízí všechny služby klasického autocentra AAA AUTO – výkup, prodej a finanční služby, včetně úvěrů na nákup vozů a zprostředkování jejich pojištění od největších hráčů na trhu, jako jsou Essox, Home Credit, Hello Bank, Moneta, Cofidis, Expobank, SAutoleasing, Generali, Uniqa, Česká pojišťovna, ČPP a Kooperativa.

Autocentrum v Čestlicích je první svého druhu s vysokým zastoupením zánovních vozů vozů s parametry značky Mototechna, jejichž podíl bude zhruba 40 %. „Již delší dobu jsme hledali lokalitu pro vznik prémiové pobočky, a jsme přesvědčeni, že tato nákupní zóna s návštěvností v řádu stovek tisíc lidí denně je z tohoto hlediska ideální. V těsném sousedství navíc právě vzniká nové luxusní obchodní centrum, jehož investorem je finanční skupina Penta. Tato obdoba „pařížské“ by se měla otevřít již na jaře příštího roku,“ řekl Vaněček.

Autocentrum Čestlice je v rámci skupiny AAA AUTO již její 57. pobočkou. Její otevření zapadá do rozvojové strategie společnosti, která počítá s neustálým zvyšováním nabídky na trhu v každé zemi, kde působí. V České republice nyní na 24 místech nabízí téměř 11 000 vozů.

Pobočka v Čestlicích má celkovou plochu 6300 m2. Z toho 600 m2 tvoří prostory pro zákazníky a kanceláře určené pro prodej, poskytování finančních služeb a administrativní zázemí. Na ploše a v dalších prostorách je prostor pro nabídku 200 aut. Pobočka je vybavena vlastním servisem a výkupním centrem. Celková investice do spuštění autocentra byla 4 miliony korun. K tomu je samozřejmě nutno započítat ještě hodnotu vystavených vozů, která je přibližně 60 milionů korun.

„Jedná se o prémiovou pobočku, kde budeme nabízet nejen běžné vozy, ale navíc i vysoký počet prémiových a zánovních vozů. Vzhledem k poloze a vysoké přirozené návštěvnosti lokality počítáme s  rychlým náběhem prodejů až na více než 120 vozů měsíčně dle plánu,“ uvedl Vaněček.

Mezi nejpopulárnější modely zánovních vozů, prodávané v Mototechně, patří vozy Škoda Fabia, Škoda Octavia, Hyundai i30, Kia Sportage a Volkswagen Golf.

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 27 let. Provozuje síť 56 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu existence obsloužila již přes 2,3 milionu zákazníků. Ročně prodá na 83 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro roky 2017 a 2018 byla držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – Fortuna ligy.

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení