Užijte si opravdu svobodnou firemní komunikaci díky systému Cloudya

06.12.2021 | , NFON
Komerční sdělení


Hledáte flexibilní, moderní komunikační systém? Přečtěte si proč je Cloudya od firmy NFON nejlepším řešením cloudové telefonie na našem trhu.

Hledáte do firmy flexibilní komunikační systém? Skvělým řešením, které vás již nyní připraví na budoucnost, je Cloudya od firmy NFON. Co Cloudya umí a jak podpoří vaše podnikání?

Při výběru firemních komunikačních systémů se může zdát, že ten umí to a ten zas tohle. Není lehké najít nástroj pokrývající všechny důležité funkce, který vás zároveň nenutí platit za nepotřebné moduly. Přesně taková ale je Cloudya od NFONu. V čem spočívají její výhody?

Cloudya: Svobodná komunikace a plná flexibilita

Cloudový telefonní systém Cloudya přináší absolutní svobodu ve firemní komunikaci. Má podobu společné platformy, která vás propojí s kolegy, zákazníky i byznys partnery v kanceláři i mimo ni, například na služebních cestách. Používat ji můžete kdykoliv, kdekoliv a v libovolném zařízení, včetně mobilního telefonu či tabletu.

S jediným číslem a inboxem zůstanete v kontaktu se zbytkem firemního světa a můžete pracovat mnohem produktivněji než dosud. V závislosti na aktuálních potřebách firmy lze do Cloudya přidávat, či z ní odebírat různé moduly. Tak můžete růst bez nutnosti změny systému.

Všechny funkce na jednom místě

Systém Cloudya plně nahrazuje nejen klasické komunikátory, ale zastává i funkce zařízení pro videokonference – včetně sdílení obrazovky přes internet. Umožňuje vytváření virtuálních konferenčních místností, díky čemuž ušetříte cestovní náklady. Lze ji propojit i s vaším CRM softwarem a snáze vás tak spojit se zákazníky.

Cloudya ovládáte přes intuitivní webové rozhraní, kromě klasické aplikace máte k dispozici i tu mobilní. V systému nechybí ani funkce telefonních ústředen, jako například hlasové schránky či fronty hovorů. Komunikaci se zákazníky můžete optimalizovat chytrým směrováním hovorů, které zkrátí průměrnou čekací dobu klientů.

Zabezpečení dat, ulehčení práce IT týmu a rozšiřující moduly

Vývojáři Cloudya berou zabezpečení vážně, takže systém splňuje přísné bezpečnostní standardy. Samozřejmostí je důkladné zabezpečení dat v cloudu a používání kryptografie u datových toků.
 
Zaměstnanci testují na PC sdílení obrazovky přes internet

Komunikační systém Cloudya ulehčí práci také vašemu IT týmu. Nepotřebujete žádný speciální hardware, o který byste se museli starat. Vše snadno nastavíte díky technologii Plug and Play, technické detaily za vás vyřeší NFON. Přidávání a odebírání uživatelů je intuitivní a bez problému jej zvládnete sami.

Díky snadné škálovatelnosti můžete Cloudya kdykoliv rozšířit o další užitečné doplňky. Mezi moduly najdete například funkce pokročilého kontaktního centra, komunikační nástroj pro ubytovací služby či rozšíření pro nahrávání a ukládání hovorů v souladu s evropskou legislativou. Používáte-li Microsoft Teams, obohatí jej další z dostupných doplňků o funkce privátní telefonní sítě.

Kolik stojí Cloudya?

NFON Cloudya funguje na bázi služby. Vaše měsíční náklady tak záleží na aktivních funkcích. Nemusíte se bát skrytých poplatků ani smluv na roky dopředu: po jednorázovém poplatku za založení služby platíte vždy ve 30denních intervalech, veškeré aktualizace jsou zahrnuty v ceně.

Na rozdíl od krabicového softwaru se Cloudya přizpůsobí vaší firmě a poroste s vámi podle potřeby. Při rozvoji vašeho podnikání stačí jen aktivovat vybrané rozšiřující moduly.

Cloudya od firmy NFON představuje nejmodernější řešení firemní telefonie, využívající výhod cloudu. S pravidelnou měsíční platbou získáte robustní, flexibilní systém, který se přizpůsobí vašim potřebám. Chcete poznat budoucnost firemní komunikace již dnes? Vyzkoušejte Cloudya.


 

Články ze sekce: Komerční sdělení