Českomoravskou stavební spořitelnu (ČMSS) zná 72 procent lidí, ČS stavební spořitelnu 44 procent, což je růst o devět procentních bodů. Následuje Wüstenrot (35 procent) a Raiffeisen stavební spořitelna (29 procent), kde již téměř všichni respondenti zaznamenali změnu názvu a vlastníka z AR stavební spořitelny.
Počet stavebně spořících občanů roste. Smlouvu o stavebním spoření má uzavřenu 41 procent lidí, což je oproti podzimu loňského roku růst o šest procentních bodů. Smlouvy mají lidé většinou u ČMSS (45 procent), ČS (198 procent) a VSS KB (14 procent). Podle výzkumu se nechystá spořit 75,5 procenta lidí a stavební spoření zvažuje 12,1 procent. Chystá se stavebně spořit dalších 12,4 procenta.
Všeobecnou stavební spořitelnu Komerční banky zná 27 procent dotázaných a Hypo stavební spořitelnu 14 procent lidí. Přes tři čtvrtiny dotázaných (76,5 procenta) byly schopny si vybavit nějakou reklamu na stavební spoření. Nejznámější reklamu má ČMSS (66 procent), ČS (28 procent), a Raiffeisen (26 procent).
Zdroj: ČTK