To zrychluje proces čerpání o 1 - 2 měsíce. Úvěr půda patří mezi velmi úspěšné produkty GE Money Bank určené pro zemědělce. K 12. říjnu jich banka poskytla již 173, z toho 78 % klientů již získalo či má zažádáno o státní podporu.
GE Money Bank má dlouhodobě vedoucí pozici v oblasti úvěrování zemědělců a jedním z často využívaných je právě úvěr Půda. Velmi pozitivní vliv má především spolupráce s Podpůrným a garančním rolnickým a lesnickým fondem (PGRLF), který poskytuje zemědělcům finanční podporu. Klienti GE Money Bank tvoří 69% z celkového počtu zemědělců, kteří získali od PGRLF dotaci části úroku z úvěru v rámci programu Půda.
„GE Money Bank považuje produkty pro zemědělce za jednu ze svých hlavních priorit. Proto se snažíme nabízet jim nové služby a vylepšovat stávající – takovým vylepšením je právě současné usnadnění čerpání úvěru Půda,“ řekla Iva Prokopová, manažerka úvěrů pro zemědělce GE Money Bank. „Dříve šlo čerpat úvěr až po vkladu zástavního práva banky do katastru nemovitostí, což klient dokládal Listem vlastnictví. Nyní jsme čerpání urychlili o 1 až 2 měsíce díky tomu, že k němu stačí doklad o návrhu na vklad zástavního práva,“ zdůraznila Iva Prokopová s tím, že další novinky GE Money Bank představí již v lednu 2006.
Úvěrování zemědělských subjektů je jednou z dlouhodobých priorit GE Money Bank. Téměř čtvrtinu portfolia komerčních úvěrů představují úvěry zemědělcům. V nabídce banky jsou speciální produkty, které odrážejí specifické potřeby zemědělců vyplývající např. ze sezónního charakteru výroby.
Od dubna navíc GE Money Bank zemědělcům umožňuje za provozní a investiční úvěry ručit skotem. Pro větší snadnost a úsporu času a nákladů je dobytek oceněn účetní cenou, pak už postačí jen zajišťovací převod vlastnického práva. Díky tomu není nutné využívat znaleckých posudků a notářských zápisů.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
