„Úspěchu v anketě Zlatý Měšec si vážíme, protože o konečném umístění rozhodla široká veřejnost. Domnívám se, že lidé vnímají a oceňují pozitivní image PFČP a naši silnou orientaci na jejich potřeby,“ řekl Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing. Podle něj se PFČP pokusí stejné ocenění získat i v příštím roce a dosáhnout v anketě tzv. „zlatého hattricku“.
Umístění v žebříčku Zlatého Měšce 2005 koresponduje s letošními výsledky PFČP. Vytvořený zisk penzijního fondu na konci třetího čtvrtletí činil 912 milionů Kč, což znamená meziroční nárůst o 126 %. Celkový objem spravovaných aktiv ke stejnému datu přesahoval 25 miliard korun. PFČP zároveň eviduje přes 850 tisíc klientů, a jednoznačně tak dominuje trhu. Hospodářské výsledky fondu a jeho růst ve všech parametrech ocenila i odborná porota, když jej vyhlásila Penzijním fondem roku 2005.
Zabodovala rovněž Česká pojišťovna, která obhájila loňské prvenství v kategorii Nejoblíbenější pojišťovna. Ta navíc získala i druhé místo v hlavní kategorii Nejoblíbenější finanční instituce. eBanka, další člen finanční skupiny ČP, obsadila v kategorii bank bronzovou příčku.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
