Spot GE Money Bank, v němž klienti procházejí supermarketem a jednoduše u pokladny „nakupují“ úvěry za 999 Kč si veřejnost získal především svou jednoduchostí a srozumitelností. Také v hlasování odborné poroty spot uspěl, když v jejím hlasování obsadil bronzovou příčku. Kampaň pro GE Money Bank realizovala reklamní agentura MARK / BBDO.
Klíčovým sdělením, jež měla kampaň pro cílovou skupinu bylo, že získání Expres půjčky je snadné a rychlé. Zároveň s tím upozorňovala na nízkou měsíční splátku. I díky kampani projevili o nabídku klienti velký zájem, když si v posledních třech měsících roku 2005 zřídili celkem 56 tisíc Expres půjček v objemu 3,2 miliardy Kč.
Nabídka „Půjčky v akci“, o níž kampaň veřejnost informovala, proběhla na podzim a v zimě loňského roku a zahrnovala časově omezenou nabídku Expres půjček ve výši 50, 70 a 90 tisíc Kč s nízkou garantovanou měsíční splátkou. Zájem o úvěr podpořila i soutěž o 8 aut Opel Astra a možnost začít úvěr splácet až za čtyři měsíce.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
