Exklusivní analýza středoevropského trhu v segmentu fleet managementu

14.03.2006 | , FLEET EUROPE FORUM
Tiskové zprávy


Společnosti INCOMA Consult a MMM Edition (mj. vydavatel titulu Fleet Europe Magazine) připravují společný projekt FLEET EUROPE FORUM/FLEET MANAGEMENT 2006, zaměřené na problematiku řízení a rozvoje firemních vozových parků, která se uskuteční  24.-25.4.2006 v hotelu HILTON Praha s navazujícím společenským večerem.

Klíčovým motem konference je především sdílení mezinárodních zkušeností, obeznámení se se situací v zemích starých členů EU a poznání stavu v nových členských zemích. Změny, které se v zemích původní patnáctky odehrávaly v minulých dvou desetiletích, jsou nyní s podstatně vyšší dynamikou aktuální i na trzích střední a východní Evropy. Druhým nosným tématem konference je optimalizace a zvyšování efektivity provozu vozových parků, a to i v rámci středních a menších firem.


Dvoudenní konference FLEET EUROPE FORUM/FLEET MANAGEMENT 2006 přináší mj. první  den s mezinárodní účastí a zahraničními příspěvky zaměřenými na panevropské trendy fleet managementu. Budou zde rovněž prezentovány výsledky analýz připravených exklusivně pro tuto konferenci společností GfK Group.


Tato analýza se zaměří na zmapování stavu fleet managementu na trzích vybraných středoevropských zemí (České republiky, Slovenska, Maďarska, Polska, Bulharska a Rumunska) a porovná jej se situací na rakouském trhu dle identické metodiky. Rozsáhlý marketingový výzkum realizuje společnost INCOMA Research ve spolupráci s jednotlivými národními filiálkami GfK. Tento přístup garantuje identickou kvalitu i metodiku v každé zemi, kde je projekt na reprezentativním vzorku firem uskutečňován.


Výsledky projektu, prezentované v průběhu prvního dne konference, budou pokrývat následující témata:

• Rozdíly ve způsobu a pojetí fleet managementu v lokálních a mezinárodních firmách
• Rozdíly ve způsobu a pojetí fleet managementu v různých odvětvích
• Rozložení a zastoupení rozhodovacích kompetencí ve vztahu k fleet managementu
• Velikost a struktura firemních fleetů
• Rozsah a objem outsourcingu v rámci fleet managementu
• Existence car policy a její obsah
• Kritéria používaná při výběru dodavatelů
• Preference při výběru značek vozů a finančních partnerů

Znalosti získané tímto analytickým projektem mají tedy zásadní význam pro úspěšné podnikání na fleetovém trhu v jednotlivých zemích. Jsou velmi dobře využitelné všemi subjekty na trhu se pohybujícími, zejména pak výrobci a distributory automobilů, leasingovými společnostmi a pojišťovnami.

 


Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy