„Společným podnikem dále prohlubujeme mnohaletou úspěšnou spolupráci s holdingem Yamato. Máme před sebou skvělou obchodní příležitost, Japonsko je totiž druhým největším poštovním trhem na světě,“ řekl Klaus Knappik, předseda Divisional Board Mail International skupiny DPWN. „Tento krok posílí také naši pozici globální společnosti poskytující komplexní portfolio mezinárodních logistických služeb.“
„Právě uzavřené partnerství s DPWN nám dělá radost. Tato společnost má vedoucí postavení na mezinárodním trhu poštovních služeb a na japonském trhu bude spolu s námi nabízet unikátní obchodní model direct marketingových služeb,“ řekl Koi Ogura, prezident Yamato Transport a ředitel Yamato Holdings. „Know-how a zkušenosti DPWN budou pro společný podnik cenným přínosem,“ doplnil Koi Ogura.
DPWN přináší do společného podniku zkušenosti s plánováním direct marketingových kampaní, management adresářů, realizaci těchto kampaní a jejich následného vyhodnocení. Yamato Holdings mají roční obrat téměř 8 miliard eur.
Japonský poštovní trh má hodnotu 13 miliard eur a jeho plně liberalizovaný segment je ceněný na 4 miliardy eur. Další obchodní příležitost představuje oblast direct marketingu, její potenciál je odhadován na 7 miliard eur.
Skupina DPWN je již nyní zastoupena na největších poštovních trzích na světě. Podniká například v USA, Nizozemí, Spojeném království, Francii a Španělsku. Kromě toho zajišťuje DPWN také mezinárodní poštovní služby do více než 200 zemí a nabízí tak zákazníkům po celém světě poštovní služby s vysokou přidanou hodnotou.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
