Značka všech 70 stanic Aral se změní do konce června 2006. Projekt bude probíhat postupně podle jednotlivých krajů České republiky. Po rebrandingu zahájeném dnes v Praze a středních Čechách budou v následujících 3 měsících následovat všechny regiony Čech, Moravy a Slezska. První stanicí, kde změna barev proběhne, je čerpací stanice Praha Radlická. Přeměna stanic se nebude týkat pouze jejich vizuální stránky, ale i nabízených služeb. Kromě špičkové myčky Top-Wash jsou k dispozici i tři zrekonstruované mycí boxy, stanice je jako jedna z mála v Praze doplněna o pneuservis, který například nabízí bezplatnou výměnu oleje, zakoupeného na čerpací stanici. V nabídce je nově úplný sortiment olejů OMV.
Všechny nově připojené čerpací stanice budou vybaveny prodejnami VIVA, které navýší počet VIVA shopů OMV v České republice na 140.
OMV expanduje na rostoucím trhu
Předpokládá se, že poptávka po ropných produktech v České republice poroste. V roce 2004 dosáhla spotřeba ropných produktů v ČR přibližně 8,2 milionu tun a v dalších pěti letech se očekává pravidelný roční nárůst o 1,5 %. Objem prodeje na maloobchodním trhu paliv v roce 2004 činil 3,4 milionu tun a očekává se další růst. Počet osobních vozidel na 1000 obyvatel v ČR vzrostl z 228 v roce 1990 na 373 v roce 2004. V Rakousku je, pro srovnání, počet osobních automobilů na 1000 obyvatel 507 a v západní Evropě 496. To ukazuje velký potenciál ropných produktů na českém trhu.
OMV v České republice
OMV je v České republice od roku 1991 zastoupena dceřinou společností OMV Česká republika, s.r.o., v níž má stoprocentní vlastnický podíl. Tato firma má 84 interních zaměstnanců a zhruba1500 lidí zaměstnává nepřímo. Celkový příjem z prodeje čerpacích stanic a commercial business dosáhl v roce 2005 871,5 milionu eur. Příjmy získané sítě Aral činily v 331,1 milionu eur.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
