Destinační management Moravsko - Slezský prezentoval největší lákadla a zajímavosti regionu. Největší zájem byl dle očekávání o lázně našeho regionu, o aktivní dovolenou a kulturní a historické zajímavosti regionu. V prvních třech dnech veletrhu byla velká účast zejména ze strany odborných návštěvníků, poslední den patřil více laické veřejnosti.
Na stánku Destinačního managementu se prezentovaly nejvýznamnější lázeňské subjekty regionu – Lázně Darkov, Priessnitzovy léčebné lázně a Sanatoria Klimkovice. Zájem byl také o ubytovací možnosti v regionu, kde hlavní nabídku na tomto veletrhu zajišťoval Hotel Pouba a horský hotel KOH-I-NOOR Soláň. Nechyběla samozřejmě prezentace letiště v Mošnově, jako nezbytného dopravního partnera v regionu a hlavního města regionu – Ostravy.
Region Severní Morava a Slezsko je pro ruské turisty velmi zajímavý a to hlavně díky lázeňské nabídce a geografické rozmanitosti regionu. Některé subjekty z našeho regionu se již aktivně zaměřují na ruskou klientelu a věříme, že se díky této prezentaci na veletrhu jejich počet ještě rozroste a že stoupne počet ruských turistů v našem regionu.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
