Poštovní spořitelna jako jedna z vedoucích bank na trhu v počtu produktů pro mladé, připravila akci pro stávající mladé klienty. „V rámci kampaně z roku 2004 si u nás mladí klienti založili 1300 účtů Junior. Klienti od nás dostanou trendy tašku s logem letošního turné skupiny No Name. Uvědomujeme si totiž, že se nemůžeme zaměřovat jenom na získávání nových klientů, ale že musíme ukázat i stávajícím klientům, že si jich vážíme,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.
Poštovní spořitelna patří k vedoucím bankám na trhu v počtu produktů pro mladé. Ke konci února jich vedla bezmála 160 tisíc (viz tabulku). Své postavení na trhu PS podporuje kampaněmi a akcemi mířícími na mladé lidi.
Poštovní spořitelna je jedním z největších partnerů české hudby. V současnosti podporuje turné skupiny Divokej Bill a No Name. V loňském roce to byla kapela Chinaski, jejíž CD a turné PS podpořila. PS ale podporuje také filmy pro mladé. Díky její podpoře mohl vzniknout dnes už kultovní film Snowboarďáci, v letošním roce pak měly premiéru další dva filmy, jejichž partnerem je PS: Experti a Jak se krotí krokodýli. Příští rok by měl na plátna kin přijít film Tobruk, jehož hlavní partnerem je opět Poštovní spořitelna.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
