Poštovní spořitelna odměňuje stávající klienty

30.03.2006 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Poštovní spořitelna připravila zajímavou věrnostní akci pro stávající klienty. Klienti, kteří si založili v rámci předchozí kampaně s No Name účet Junior, získají za svou věrnost tašku s logem turné No Name. Poštovní spořitelna je totiž partnerem letošního turné této úspěšné slovenské kapely.

Poštovní spořitelna jako jedna z vedoucích bank na trhu v počtu produktů pro mladé, připravila akci pro stávající mladé klienty. „V rámci kampaně z roku 2004 si u nás mladí klienti založili 1300 účtů Junior. Klienti od nás dostanou trendy tašku s logem letošního turné skupiny No Name. Uvědomujeme si totiž, že se nemůžeme zaměřovat jenom na získávání nových klientů, ale že musíme ukázat i stávajícím klientům, že si jich vážíme,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.

Poštovní spořitelna patří k vedoucím bankám na trhu v počtu produktů pro mladé. Ke konci února jich vedla bezmála 160 tisíc (viz tabulku). Své postavení na trhu PS podporuje kampaněmi a akcemi mířícími na mladé lidi.

Poštovní spořitelna je jedním z největších partnerů české hudby. V současnosti podporuje turné skupiny Divokej Bill a No Name. V loňském roce to byla kapela Chinaski, jejíž CD a turné PS podpořila.  PS ale podporuje také filmy pro mladé. Díky její podpoře mohl vzniknout dnes už kultovní film Snowboarďáci, v letošním roce pak měly premiéru další dva filmy, jejichž partnerem je PS: Experti a Jak se krotí krokodýli. Příští rok by měl na plátna kin přijít film Tobruk, jehož hlavní partnerem je opět Poštovní spořitelna.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy