Dnes je ještě možné uzavřít pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla bez front. Na konci roku však bude hůř, míní pojišťovny i MF.
Poměrně malý zájem zatím projevují čeští motoristé o povinně smluvní pojištění svých vozidel na příští rok.
Podle odhadů expertů uzavřelo totiž povinné ručení pouhý jeden milión majitelů vozidel, policie jich však na konci loňského roku registrovala více než 5,3 miliónu. "Pokud se situace v nejbližších dnech nezmění, hrozí, že na konci roku nastane kritická situace, kterou si nepřejí ani pojistitelé, ani majitelé vozidel," konstatovali včera ve společném prohlášení prezident České asociace pojišťoven Vladimír Mráz a ministr financí Pa
vel Mertlík. Podle nich je po zbytek roku nutné uzavřít každý den na 140 tisíc smluv, bez svátků a víkendů dokonce téměř 200 tisíc.Chování řidičů přidělává vrásky i jednotlivým pojišťovnám. Za vážnou označili situaci lídři trhu Česká pojišťovna (ČP) a Kooperativa. "Řidiči, kteří uzavření smlouvy nechávají na poslední chvíli, riskují, že v posledních dnech roku budou stát fronty," uvedl mluvčí ČP Michal Urban. "Každá pojišťovna potřebuje určitý minimální čas na zpracování všech pojistných smluv a vystavení
potřebných dokladů," zdůraznila Marcela Morávková z Generali. Problém může nastat i s placením - pošta bývá na konci roku přetížena a banky čeká přechod na rok 2000, dodala. "Zatím nával není a povinné ručení je možné uzavřít bez fronty," konstatoval i marketingový ředitel Chmelařské pojišťovny Vladimír Ujec.Zdroj: HN z 1. 12. 1999



 
				 
								 
								 
								 
								 
								







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					