Za balíček služeb programu Klasik Poštovní spořitelny zaplatí průměrný klient jen 170 korun měsíčně, což je nejméně v porovnání s obdobnými produkty jiných bank. Vyplývá to z nezávislého průzkumu serverů www.bankovnipoplatky.com a www.mesec.cz zveřejněného minulý týden.
Průzkum porovnával využití balíčků služeb všech hlavních bank pro klienta, jehož profil vychází z chování a průměrného využití platební karty, elektronického bankovnictví, trvalých příkazů a dalších položek dle informací dodaných bankami s největším počtem klientů. „U nás vyjde program Klasik na méně než šest korun denně, což je částka nižší než za jeden výtisk novin nebo lístek na metro. Takovou nabídku nemá u nás žádná jiná velká banka,“ hodnotí fakta Vlasta Dolanská, výkonná ředitelka Poštovní spořitelny. „Náš největší konkurent nabízí tytéž služby za cenu o bezmála 30 Kč dražší – roční rozdíl tak může činit více než 350 Kč,“ doplnila Vlasta Dolanská.
Výsledky průzkumu se shodují s anketou veřejnosti o banku s nejnižšími poplatky, která před nedávnem proběhla na zmiňovaných serverech. Objektivní data tak potvrdila předešlé subjektivní hodnocení. „Lidé začínají vnímat rozdíly mezi bankami v této oblasti. Všímají si jednotlivých nabídek. U Poštovní spořitelny dokáží ocenit poměr kvality a ceny, na který i nadále budeme klást velý důraz,“ komentuje Vlasta Dolanská.
Poštovní spořitelna například od června zrušila jako první velká banka poplatek za příchozí platby. Oproti konkurenčním bankám nabízí naprosto bezkonkurenční síť obchodních míst – více než 3300 pošt a finančních center PS. Od listopadu se počet míst, kde budou moci klienti PS získat hotovost, rozšíří o dalších 2500 pokladen Albertů a Hypernov.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
