Evidoval ho v říjnu systém provozovatele těchto dvou služeb společnosti LMC. Ta pokrývá zhruba tří čtvrtiny českého internetového trhu práce.
Pro lepší srovnání, „například v lednu, který je na trhu práce nejsilnějším měsícem, to bylo 117 923 odpovědí,“ říká šéf týmu vývoje nových služeb LMC Tomáš Navarra. Velká frekvence odpovědí se podle něj dá přičíst nejen podzimním reklamním kampaním, ale i velkému ´tahu´ českého pracovního trhu. Česká ekonomika jede na plné obrátky a potřebuje ke svému růstu kvalifikované lidi. Poptávka po nich roste a není saturována. Nedostatek lidí žádaných profesí mobilizuje úsilí náborových specialistů firem: „I na trhu lidských zdrojů platí, že uspěje ten, kdo investuje a je o krok před konkurencí. Jinak si vybíráte mezi tím, co zbude,“ komentuje to Navarra. Intenzivnější náborové aktivity zpětně stimulují i stranu poptávky – uchazeče o zaměstnání. Lákavost nabídky může povzbudit k rozhodnutí i někoho, kdo se zaměstnání měnit nechystal.
Podle Navarry jsou v dnešní době právě tito lidé nejzajímavější cílovou skupinou. Lidí, kteří jsou momentálně volní a hledají nové zaměstnání aktivně, je v současnosti na trhu práce méně, než personalisté potřebují. Harmonizovaná míra nezaměstnanosti zpracovávaná statistickým úřadem Eurostat pro mezinárodní srovnání klesla v České republice k sedmi procentům. Žádaných profesí, o které zaměstnavatelé bojují, se navíc netýká. Nárůst aktivit na internetovém trhu práce je podle Navarry dán i tím, že se stále zvyšuje penetrace Internetu a sem se přesouvá trh s pracovními nabídkami.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
