„Nejvyšší nárůst čistého ročního pojistného jsme zaznamenali u vlastní odbytové cesty v oblasti pojištění léčebných výloh, a to o 60,7 % na 27,6 mil. korun, velmi dobrých výsledků však bylo dosaženo i v segmentech životního (nárůst o 31,2 % na 9 mil. korun) a ve zbývajících segmentech neživotního pojištění (nárůst o 35 % na 4,4 mil. korun)“, uvádí Kurt Rössler, člen představenstva Victoria Volksbanken pojišťovna a.s.
Ke konci roku 2006 očekává pojišťovna Victoria Volksbanken oproti loňskému roku předběžný nárůst celkového objemu předepsaného pojistného o 14,3 % na 255 mil. korun. Tento nárůst znatelně převyšuje obecný trend českého pojistného trhu, který z pohledu předepsaného pojistného vykázal k 30. září 2006 růst jen o 2,78 %.
„Hlavním cílem naší společnosti je nejpozději do roku 2011 zvýšit celkový objem předepsaného pojistného na 1 mld. korun. Tato strategie je založena především na spokojených klientech, kvalifikovaných a motivovaných spolupracovnících, konkurenceschopných produktech a službách a v neposlední řadě na konceptu ziskové a rostoucí společnosti“, představuje vizi společnosti Kurt Rössler.
Pojišťovna Victoria Volksbanken chce při plnění uvedeného cíle intenzivně spolupracovat s Milanem Barošem, útočníkem fotbalové reprezentace České republiky, a to především při propagaci velmi úspěšného produktu cestovního pojištění. Významnou oporu představují také prodejní cesty skupiny Volksbanken a Hamburg-Mannheimer.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
