„Citibank je bankou inovativní, využívající nejmodernější technologie a bezpečnost klientů je pro nás prioritou. Našim cílem je nabízet ty nejlepší produkty na trhu, proto jsme pro přístup do internetového bankovnictví zvolili nejvyšší možný standard zabezpečení využívající jednorázových hesel, generovaných autentizačním kalkulátorem,“ uvedl ředitel retailové divize Citibank Bert Pijls.
 
Pro zabezpečení internetového bankovnictví prostřednictvím Bezpečnostního klíče se Citibank rozhodla také na základě výsledků výzkumu pořádaného pro Citibank firmou United Interactive. „Výzkum probíhal  mezi současnými i potenciálními klienty Citibank. Naším záměrem bylo zjistit, jaké řešení klienti preferují a jaké je pro ně nejpohodlnější. V tomto průzkumu jednoznačně zvítězilo zabezpečení prostřednictvím autentizačního kalkulátoru. Uživatelé internetového bankovnictví toto řešení upřednostňují před certifikáty, kódy zasílanými prostřednictvím sms či čipovými kartami,“ uvedl Robert Chmelař, manažer přímého bankovnictví Citibank. 
Všichni uživatelé internetového bankovnictví Citibank Online budou od 13. ledna 2007 při přihlášení do systému zadávat kromě uživatelského jména a hesla také číselný kód vygenerovaný Bezpečnostním klíčem. Pro každého uživatele bude při každém přihlášení  vygenerován jiný číselný kód. Práce s  Bezpečnostním klíčem je navíc chráněna pětimístným číselným PINem, který si uživatel volí sám při prvním spuštění. 



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					