Rozhovory, které by mohly vyústit až ke vzniku největší světové automobilky podle obratu, spolu vedou německo-merický DaimlerChrysler s italskou firmou Fiat. DaimlerChrysler s Fiatem jedná o převzetí akciového podílu v italské firmě, což znovu obnovilo spekulace odborníků, že by mohlo dojít k úplnému sloučení obou společností. Německoamerická automobilka hledá v Evropě partnera, který by jí pomohl s výrobou nového typu osobního vozu Smart. DaimlerChrysler
jednal kromě Fiatu také s francouzskou firmou PSA Peugeot CitroĎn.
S tou však jednání zkrachovala na požadavku stuttgartské automobilky, aby došlo k vlastnickému propojení obou firem. Nakonec ji proto zbyl jako potenciální partner pouze Fiat, a to poté, co ztroskotaly i námluvy o koupi části japonského Nissanu. Ten koupil francouzský Renault. Fiat, který stále ovládá rodina Agnelliů, by měl o uzavření dohody mít podle odborníků také zájem. V budoucnu totiž podle nich přežije jen několik světových automobi
lek a Fiat mezi nimi v případě, že se nespojí s konkurencí, asi nebude.Zdroj: 24. 11. 1999



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
