Je určen pro celý investiční život klienta. Pravidelně sám upravuje portfolio do správných poměrů bezpečných a dynamičtějších aktiv. Včas snižuje riziko tak, jak se blíží konec stanoveného investičního horizontu, a uzamyká dosažené zhodnocení.
"PARTNER Invest se dá jednoduše přeložit jako chytrá investice pro život. Jde o produkt pro klienty, kteří se nechtějí o svou investici příliš starat a čekají, že dosáhnou zhodnocení díky správě naší společnosti v delším období. Jde o produkt, který ve standardní úpravě obsahuje 5 životních fází, od nejrizikovější k nejméně rizikové. Investice v čase probíhá těmito fázemi a v rámci dané fáze se navíc každoročně k 1. 10. upravuje do výchozích poměrů, čímž snižuje investiční riziko a napomáhá celkové vyšší výkonnosti,“ vysvětluje generální ředitel ČP INVEST Robert Hlava. PARTNER Invest je však zároveň produktem variabilním a klient si jej může upravit. Uspokojí i náročné investory, kteří si mohou parametry svého investičního programu nadefinovat sami. „Produkt těchto proporcí v naší nabídce chyběl, proto se snažíme vyjít vstříc potřebám našich klientů,“ dodává Robert Hlava.
Pro PARTNER Invest si klienti mohou zvolit dobu trvání od 1 roku do 40 let, dle svých potřeb. Investovat lze jednorázově na začátku (min. 3000 Kč), mimořádnými platbami v celém průběhu nebo pravidelně menšími částkami (min. 500 Kč). PARTNER Invest umožňuje nejen jednorázový výběr zhodnocených finančních prostředků, ale rovněž nabízí možnost pravidelného vyplácení renty, a to buď po stanovený počet měsíců, nebo ve stanovené výši. Součástí doprovodných služeb je rovněž zdarma Online přístup prostřednictvím internetu.
Smlouvu k investování do produktu PARTNER Invest mohou zájemci uzavřít na obchodních místech ČP INVEST – vybraných obchodních místech České pojišťovny, klientských centrech eBanky, obchodních místech RMS-Finance a samozřejmě v sídle společnosti.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
