V oblasti životního pojištění a pojištění úspor se objem nově uzavřených obchodních transakcí meziročně zvýšil o 15 % na 6,2 miliardy eur. Na tomto výsledku se podílela především Francie, USA, Velká Británie a Japonsko.
“Naše výsledky v roce 2006 znovu ukazují, že skupina AXA je schopna splnit své dlouhodobé cíle,” uvedl generální ředitel společnosti AXA Henri de Castries. "Všechny naše obchodní segmenty k tomuto růstu přispívají a já mohu s potěšením konstatovat, že tento nárůst objemu je doprovázen trvalým zlepšováním našeho produktového mixu, zejména v oblasti životního pojištění a pojištění úspor a v oblasti Asset Management," dodal.
Výnosy v oblasti pojištění majetku a úrazového pojištění vzrostly v roce 2006 meziročně o 4 % na téměř 20 miliard euro. V oblasti retailových klientů došlo ke zvýšení o 5 %, což je výsledek kombinace silného vzestupu ve většině evropských zemí a pozitivního impulsu na některých nových trzích. V oblasti pojištění komerčních firem vykázala společnost AXA 4% růst, dosažený především v důsledku rostoucí poptávky v oblasti pojištění osobních motorových vozidel a domácností v zemích jako je Francie, Velká Británie a Belgie.
V oblasti pojištění osobních motorových vozidel a domácností se - v porovnání s rokem 2005 – výrazně zvýšil čistý příliv nových klientů. V roce 2006 bylo uzavřeno 939 000 smluv, v roce 2005 jich bylo 231 000.
Výnosy ze správy aktiv se zvýšily o 29 % a dosáhly více než 4,4 milliardy euro. Na tomto výsledku se nejvíce podílel rostoucí průměr aktiv pod správou (+17 %), výrazný nárůst nových obchodů (73 miliard euro netto), příznivé podmínky na akciovém trhu a dobře zvolený produktový mix jak v případě AllianceBernstein, tak v případě AXA Investment Managers.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
