Poštovní spořitelna se zaměřuje na drobné podnikatele a mikrofirmy. Právě jim na míru je ušita nová kreditní karta pro podnikatele. „Podle našich průzkumů by kartu mohlo využívat až 50 % stávajících klientů,“ říká Libor Svoboda, ředitel vývoje produktů Poštovní spořitelny.
Karta je vhodná hlavně pro ty, kteří potřebují mít k dispozici stálou finanční rezervu. Tento typ karty je okamžitým zdrojem financí použitelným kdekoliv na světě. „Kromě toho žádná jiná forma úvěru nenabízí 45denní bezúročnou lhůtu,“ připomíná Libor Svoboda.
Tato bezúročná lhůta může být výhodná pro podnikatele v období přiznávání daní. Pokud k úhradě daní využijí podnikatelé kreditní kartu Poštovní spořitelny, mohou zaplatit daně až o 45 dní později.
Podnikatelé si budou moct vybrat mezi embosovanou MasterCard Standard s limitem 30 000 – 500 000 Kč a neembosovanou MasterCard s limitem 15 000 – 50 000 Kč. Výše úvěru u jednotlivých podnikatelů může dosahovat až 10 % z ročního obratu v posledním zdaňovacím období.
„Podnikatelé si mohou k úvěrovému účtu pořídit neomezený počet kreditních karet. Minimální měsíční splátka úvěru je pouhých 5 %, přičemž úrokové sazby jsou velmi výhodné. Včasné splátky úvěru je možné řešit také pomocí automatického inkasa,“ popisuje výhody nové kreditní karty pro podnikatele Libor Svoboda.




 
				 
								 
								 
								 
								







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					