„Tradiční pojetí reklamních kampaní CCS založené na spojení značky s automobilovou dopravou a se souvisejícími motoristickými službami pro firemní klientelu jsme v letošním roce rozšířili o doporučení užívání tankovacích karet CCS našimi spokojenými klienty. V každé ze tří reklamních mutací zdůrazňujeme jednu z výhod, díky níž naši zákazníci šetří čas i peníze,“ říká David Sroka, Manažer firemní komunikace CCS, a dodává: “v kampani spolupracujeme se třemi významnými klienty CCS, kteří naše karty dlouhodobě používají - společnostmi FAB, KOH-I-NOOR HARDTMUTH a VELUX, které mohou být ostatním firmám vzorem efektivního a moderního přístupu k organizaci správy firemní vozové flotily. FAB, KOH-I-NOOR HARDTMUTH a VELUX se navíc řadí do skupiny společností s více než deseti zaměstnanci, kde naše karty nacházejí uplatnění u celé třetiny firem. Naše spojení s těmito tradičními českými společnostmi přinese zvýšení povědomí o nabízených produktech a umocní postavení všech partnerů kampaně na oborových trzích.“
Hlavními prostředky kampaně budou rozhlasové spoty na radiu Impuls a tištěná inzerce v manažerských magazínech. Reklamní sdělení kreativně ztvárnila agentura McCann Erickson, nákup médií pro CCS realizovala společnost Medea.



Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
Test ojetiny: Levná vstupenka do Jaguaru klubu. XF II koupíte za super peníze
Test Mitsubishi ASX 1.3 DI-T Instyle (2025): Levná normální auta pořád existují
