„Tradiční pojetí reklamních kampaní CCS založené na spojení značky s automobilovou dopravou a se souvisejícími motoristickými službami pro firemní klientelu jsme v letošním roce rozšířili o doporučení užívání tankovacích karet CCS našimi spokojenými klienty. V každé ze tří reklamních mutací zdůrazňujeme jednu z výhod, díky níž naši zákazníci šetří čas i peníze,“ říká David Sroka, Manažer firemní komunikace CCS, a dodává: “v kampani spolupracujeme se třemi významnými klienty CCS, kteří naše karty dlouhodobě používají - společnostmi FAB, KOH-I-NOOR HARDTMUTH a VELUX, které mohou být ostatním firmám vzorem efektivního a moderního přístupu k organizaci správy firemní vozové flotily. FAB, KOH-I-NOOR HARDTMUTH a VELUX se navíc řadí do skupiny společností s více než deseti zaměstnanci, kde naše karty nacházejí uplatnění u celé třetiny firem. Naše spojení s těmito tradičními českými společnostmi přinese zvýšení povědomí o nabízených produktech a umocní postavení všech partnerů kampaně na oborových trzích.“
Hlavními prostředky kampaně budou rozhlasové spoty na radiu Impuls a tištěná inzerce v manažerských magazínech. Reklamní sdělení kreativně ztvárnila agentura McCann Erickson, nákup médií pro CCS realizovala společnost Medea.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
