Výsledky ankety Pojišťovna roku 2006Dne 23. dubna 2007 byly v hotelu Olympik Artemis v Praze slavnostně vyhlášeny výsledky ankety pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku 2006 za přítomnosti viceguvernéra ČNB Miroslava Singera a představitelů většiny pojišťoven na českém pojistném trhu.Nová pravidla ankety přinesla odlišný způsob hodnocení. Respondenti "známkovali" nezávisle každou pojišťovnu v každé ze sedmi dílčích kategorií podle vlastních zkušeností ve škále 1 až 10 bodů; porovnání součtu všech bodů pro danou pojišťovnu děleného počtem respondentů, kteří ji hodnotili, určil pořadí v každé dílčí kategorii.Pořadí v hlavní kategorii je pak určeno tak, že výsledky pojišťovny dosažené v jednotlivých kategoriích se sečtou a vydělí počtem kategorií, ve kterých byla pojišťovna hodnocena. Výsledný podíl určuje pořadí v hlavní kategorii.Nový způsob hodnocení se odrazil na podobě celkových výsledků, které byly pro některé pojistitele radostné, pro některé méně. Předseda AČPM v této souvislosti zdůraznil: "Samozřejmě, že vysoce uznáváme kvality těch TOP 5 pojistitelů, nicméně se domníváme, že i jiní si zaslouží uznání, protože jejich působení na pojistném trhu je nezpochybnitelné a významné".Největším překvapením se stalo pořadí v hlavní kategorii, protože
titul Pojišťovna roku 2006 získala Evropská Cestovní Pojišťovna, a.s.
Tato malá pojišťovna tedy zdolala takové pojišťovací giganty, které dosud o prvenství soupeřili - Kooperativa, pojišťovna, a.s. získala v předešlých ročnících titul čtyřikrát a Česká pojišťovna a.s. dvakrát.Pořadí na prvních pěti místech v každé kategorii je uvedeno v tabulce.
Výsledky ankety pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku 2006 životní a úrazové pojištění1.Pojišťovna České spořitelny, a.s.2.Generali Pojišťovna a.s.3.Česká pojišťovna a.s.4.ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku5.Kooperativa, pojišťovna, a.s.Novinkou letošní ankety byla soutěž o
Pojistný produkt roku 2006.
Stal se jím
BusinessGuard
, který do soutěže nominovala AIG CZECH REPUBLIC pojišťovna, a.s. Pořadí pojistných produktů v soutěží uvádí tabulka:Pojistný produkt roku 2006
Předseda asociace Z. Voharčík v úvodním slovu na slavnostním vyhlašování výsledků řekl, že "naší anketou chceme přispívat k tomu, aby se ryze obchodní vztahy mezi pojišťovacími makléři a pojišťovnami obohatily o partnerský rozměr a aby se mnohdy komplikované pletivo těchto vztahů upevňovalo jako společenství subjektů pojistného trhu, které je vedeno společnými cíli, jimiž jsou uspokojení pojistných potřeb občanů, podnikatelské sféry a institucí, perfektní servis pojistníkům, prevence škodních událostí a uspokojivý finanční přínos".



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
