Během prvních třech týdnů od spuštění služby změnilo svůj PIN v bankomatu téměř 13 000 klientů Komerční banky

22.08.2007 | , Komerční banka
Tiskové zprávy


Komerční banka umožňuje od počátku srpna svým klientům změnit si jednoduše PIN na kterémkoli bankomatu KB.

Na některém ze 655 bankomatů Komerční banky využilo během prvních třech týdnů od spuštění služby tuto možnost téměř 13 000 klientů.

Držitelé platebních karet Komerční banky si mohou svou kartu přizpůsobit přesně svým potřebám. Jako jediná banka na českém trhu umožní Komerční banka klientům nejen změnit PIN v bankomatu, ale také vybrat si vlastní design platební karty. Nastavení vlastních limitů pro platby a výběry z bankomatů nebo nastavení SMS notifikací v různých případech použití platební karty jsou pro klienty KB samozřejmostí.

„Změna PIN funguje v reálném čase a je stejně jednoduchá, jako běžný výběr peněz z bankomatu. Klient nemusí chodit na pobočku nebo jakkoli jinak změnu PIN potvrzovat,“ uvedl Zdeněk Mojžíšek, výkonný ředitel pro marketing Komerční banky. „Přestože tuto službu nabízíme jen 3 týdny, je již nyní naprosto zřejmé, že možnost změnit PIN karty bude mít u klientů Komerční banky velký úspěch,“ dodal Zdeněk Mojžíšek.

Nová funkčnost bankomatů Komerční banky vychází vstříc klientům, kteří mají problém zapamatovat si PIN přidělený při vydání karty bankou, nebo mají přístupových kódů a hesel k nejrůznějším službám tolik, že si je prostě pletou.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy