Poštovní spořitelna vydává speciální edici

15.11.2007 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Od půlky listopadu dává Poštovní spořitelna k Postžirům Mini a Junior průhledné "translucentní" karty s motivem skateboardisty a snowboardisty.

Karty jsou místo obvyklého loga PS vybaveny logem SPACE a mají funkce stejné jako všechny Maxkarty.
„Věříme, že se nám podaří mladé klienty zaujmout moderním, velmi atraktivním designem a neobvyklým technickým zpracováním karty,“ komentuje novou sérii image karet Martin Orság, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.

Karty mají stejné funkce jako Maxkarty, ačkoliv na nich logo Maxkarty není. Navíc jsou místo obvyklé značky Poštovní spořitelny vybaveny brandem SPACE, což ještě více evokuje jejich propojení se světem mladých. V kombinaci s akčními motivy skateboardu a snowboardu tak přesně odpovídají požadavkům teenagerů.

Clipboard01_3.jpgSvým zpracováním karty navazují na trendy moderní doby. Není tajemstvím, že do budoucna se počítá například s kartami voňavými, svítivými nebo tvarovanými, s povrchovou strukturou. „Průhledné karty jsou jen začátek. Uvažuje se třeba o tom, že by si klienti mohli pomocí internetu volit individuální grafickou úpravu povrchu a proměnné parametry karty,“ doplňuje Orság.
Více než třetině klientů, kteří si zakládají účet u Poštovní spořitelny, je méně než 30 let. Poštovní spořitelna zároveň vede nejvíce produktů pro mladé, tedy více než 180 tisíc účtů a dětských vkladních knížek a vydala také nejvíce platebních karet pro mladé. PS cílí na teenagery také podporou filmů, hudby a sportu. Všechny tyto aktivity zaštiťuje portál www.i-space.cz.

„Je jen málo českých bank, které se snaží s mladou klientelou komunikovat a vycházet jí vstříc jak na poli produktů, tak co se týče zábavy. Jsme rádi, že se mezi takové banky můžeme počítat,“ uzavírá Orság.
 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy