Objem nových obchodů se tak meziročně zvýšil o 15 %. Předběžný zisk před zdaněním dosáhl loni 101 milionů Kč, což představuje nárůst 14 % oproti roku 2006. Počet nových zakázek byl rovnoměrně rozdělen v celém portfoliu leasingových služeb, ve kterém přibližně dvě třetiny tvoří dopravní technika a jednu třetinu stroje a technologie.
„Růst hospodářského výsledku je pozitivní zejména proto, že v době rostoucích úrokových sazeb byl konkurenční tlak na cenu leasingu enormní,“ říká Ing. Pavel Ovsík, předseda představenstva Unileasingu.
Unileasing financuje širokou škálu předmětů počínaje běžnou dopravní technikou až po speciality, jako jsou lodě, letadla, lokomotivy, vagóny ale také lyžařské vleky, rolby na úpravu sněhu, bowlingy a mnoho dalších věcí.
„Unileasing od svého založení v roce 1991 pokračuje v nepřetržitém růstu objemu obchodů. Průběžné hodnoty objemu obchodů během loňského roku signalizovaly dobré výsledky, ale konečné číslo překonalo naše očekávání,“ uvádí Ing. Pavel Nový, místopředseda představenstva společnosti. „Důležitým ukazatelem každé finanční instituce je objem pohledávek po splatnosti, ten se meziročně prakticky nezměnil a zůstává na úrovni vynikajících 4 miliónů Kč. Tato hodnota představuje pouhý zlomek procenta tržeb a nejlépe dokládá kvalitu realizovaných obchodů,“ dodává.
Unileasingu patří 14. místo v pořadí největších leasingových společností a firma svým růstem posiluje pozici největší nezávislé leasingové společnosti v České republice.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
