Přesně před rokem vstoupila na český trh DIRECT Pojišťovna, první a doposud jediná pojišťovna v ČR, která své produkty nabízí výhradně prostřednictvím přímých prodejních kanálů, tedy přes internet a po telefonu. Za tuto velmi krátkou dobu si získala důvěru více než 23.000 motoristů. Tento výsledek jednoznačně potvrzuje skutečnost, že přímé prodejní kanály budou, podobně jako je tomu v zemích západní Evropy, hrát také na českém pojišťovacím trhu stále významnější roli.
Generální ředitelka DIRECT Pojišťovny Zdenka Pelikánová komentuje úspěšný první rok existence pojišťovny slovy: „Jsme potěšeni velkým zájmem motoristů o naše produkty. Vše, co jsme si pro první rok předsevzali, se nám podařilo splnit. Ambiciózní plány ohledně růstu počtu klientů a nabízených služeb máme i do budoucna. Nedávno jsme začali nabízet pojištění motocyklů a chystáme také další novinky. Recept našeho úspěchu zůstává stále stejný: cenově výhodné produkty šité na míru každému řidiči, jednoduchý a rychlý způsob sjednání pojištění a vysoká kvalita poskytovaných služeb.“
DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění automobilů. V dubnu letošního roku rozšířila portfolio svých produktů o pojištění motocyklů, ke kterému jako jediná pojišťovna na trhu nabízí možnost pojištění čelního plexi štítu.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
