Jedná se o krátkodobý nezajištěný úvěr až do výše 3 milionů korun se splatností do jednoho roku. Díky němu zájemce již nemusí o hypoteční úvěr žádat až tehdy, kdy je možné vložit na nemovitost zástavní právo. Splní-li ostatní podmínky k poskytnutí hypotéky, banka mu peníze půjčí okamžitě. Svůj investiční záměr bude financovat z prostředků předhypotečního úvěru a ten splatí následným hypotečním úvěrem. Úroková sazba předhypotečního úvěru je garantovaná pro všechny klienty a činí 7,19 % p.a..
„Očekáváme, že klienti budou Předhypoteční úvěr používat především na převody družstevních bytů do osobního vlastnictví či privatizace bytů. Mladí lidé určite ocení možnost využít Předhypoteční úvěr na koupi nemovitosti v rámci developerských projektů,“ říká Michal Tuček, manažer hypotečních úvěrů GE Money Bank.
Splácení Předhypotečního úvěru probíhá formou měsíční splátky úroků. Částka, kterou mohou klienti v rámci Předhypotečního úvěru čerpat se pohybuje od 200 tisíc do 3 milionů korun. Výše úvěru přitom může dosahovat maximálně 100 % zástavní hodnoty nemovitosti. Fixaci úrokové sazby GE Money Bank garantuje po celou dobu splatnosti Předhypotečního úvěru. Maximální splatnost Předhypotečního úvěru je jeden rok.
O Předhypoteční úvěr mohou žádat fyzické osoby, a to jak občané České republiky, tak i cizinci s trvalým pobytem na území ČR. GE Money Bank poskytne Předhypoteční úvěr žadatelům již od 21 let věku, maximální věk žadatele v roce splatnosti úvěru může být 70 let. Žádat o Předhypoteční úvěr GE Money Bank mohou maximálně čtyři osoby nebo dvě domácnosti.
Předhypoteční úvěr je výhodné využít především na:
- privatizaci bytového fondu
- koupi družstevního bytu
- koupi nemovitosti v developerském projektu
- výstavbu montovaného domu /(dřevostavby, ekostavby, panelové systémy)
- individuální výstavbu
- koupi pozemku od města/obce
- koupi nemovitosti v dražbě
- koupi nemovitosti od správce konkurzní podstaty nebo insolvenčního zákona



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
