Díky tomu ušetří až 25 000 Kč, peníze proto mohou investovat třeba do dovolené u moře. Navíc Hypoteční banka nabídne svým klientům malé osvěžení v podobě zmrzliny.
„Stále platí, že největší zájem o nové bydlení projevují lidé v jarních a letních měsících, a tak se jim snažíme vyjít vstříc a nabízíme citelnou finanční úsporu,“ vysvětluje Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky. „Letos jsme se navíc rozhodli našim klientům léto ještě víc zpříjemnit, a tak každý prázdninový klient dostane na pobočce výtečnou zmrzlinu. Pro rodiny s dětmi máme přichystané dokonce rodinné balení.“
Stoprocentní slevu z poplatku za zpracování hypotéky získají všichni klienti, kteří si zvolí pětiletou a delší fixaci úrokové sazby a jakýkoliv produkt s výjimkou předhypotečního úvěru a hypotéky bez doložení příjmu. Výše zmíněný poplatek běžně činí 0,8 % z výše poskytnutého úvěru a pohybuje se v rozpětí 8 000 Kč až 25 000 Kč. Prázdninovou nabídku podpoří i reklamní kampaň v rádiích.
Klienti, kteří plánují pořízení nového bydlení na pozdější dobu, také nemusí hradit poplatek za vyřízení hypotéky. Hypoteční banka poskytuje speciální produkt, u kterého nejsou náklady na zpracování a správu hypotečního úvěru.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
