ČSOB hospodařila v loňském roce podle mezinárodních účetních standardů s čistým ziskem bezmála 6 miliard Kč (5,952 mld. Kč), což je bezmála 30% nárůst oproti výsledku rok předtím.
"Po úspěšném operačním spojení s bývalou IPB, které se uskutečnilo během 600 dní, zaujala ČSOB vedoucí pozici na českém trhu v oblasti finančních služeb pro drobnou klientelu. Zároveň jsme udrželi dosavadní klientskou bázi a docílili výrazného přírůstku vkladů", uvedl Pavel Kavánek, předseda představenstva ČSOB. 
Výsledky v kostce:
- 
Objem klientských depozit se za minulý rok zvýšil o 20%, tedy bezmála o 70 miliard Kč na 417,7 miliard Kč.
 - 
Celková aktiva činila k 31.12.2001 597,8 miliard Kč oproti 535,5 miliardám Kč o rok předtím.
 - 
Čistý výnos z poplatků a provizí se za r. 2001 zvýšil téměř o 52%, když hlavní podíl na těchto výnosech má oblast účtů, úvěrů, bezhotovostních plateb a správy klientských aktiv.
 - 
Čistý výnos z finančních operací se zvýšil za r. 2001 na 2.767 mil. Kč oproti r. 2000, kdy dosáhl výše 613 mil. Kč.
 - 
Provozní náklady se zvýšily následkem zvýšených správních nákladů. Na zvýšení nákladů se také podíly náklady na dokončení integrace, které v r. 2001 dosáhly výše 1.433 mil. Kč oproti 260 mil. Kč v r. 2000.
 - 
Poměr nákladů a výnosů (Cost/Income ratio) lehce vzrostl o 0,8% na 66,6%.
 - 
Bylo dosaženo 16,5% návratnosti vlastního kapitálu.
 - 
Ukazatel kapitálové přiměřenosti dosáhl k 31.12.2001 výše 15,04%.
 - 
Dlouhodobý a krátkodobý rating ČSOB od Moody´s, Fitch a Capital Intelligence jsou na stejné úrovni jako hodnocení České republiky (t.j. nejvyšší možné).
 



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					