Nejpočetnější věkovou skupinu klientů Pojišťovny České spořitelny pak tvoří lidé v rozmezí 30 až 35 let. V současnosti využívá služeb Pojišťovny České spořitelny 1,2 milionu klientů.
„Více než polovina námi pojištěných klientů je ve věku od 25 do 45 let a absolutně nejčetnější je skupina pojištěných mezi 30 a 35 lety. To potvrzuje fakt, že právě toto období je z pohledu zabezpečení se pro klienty klíčové,“ říká Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny. „Naším nejúspěšnějším produktem je životní pojištění FLEXI, které využívá 35 % našich klientů,“ dodává Petr Procházka.
Zajímavá je také statistika týkající se vzdělanosti lidí zřizujících si životní pojištění. Vysokoškolský titul v rámci smlouvy uvedlo 30 % klientů pojišťovny, což je výrazně nad procentuálním zastoupením vysokoškolsky vzdělaných obyvatel v rámci populace České republiky. „Tento údaj potvrzuje, že lidé s vyšším vzděláním si více uvědomují cenu svého života a zdraví. Chtějí se zajistit proti neočekávaným událostem a sjednávají si proto životní, úrazová a nemocenská pojištění,“ říká Petr Procházka.
Nejvíce klientů Pojišťovny České spořitelny pochází z Prahy, Středočeského kraje a Moravskoslezského kraje. Současně přitom platí, že větší informovanost o produktech životního pojištění a tedy i zájem o tyto produkty je ve velkých městech.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
