Česká podnikatelská pojišťovna oznámila zahájení spolupráce s reklamní agenturou EURO RSCG, která zvítězila v tříměsíčním tendru mezi dalšími osmi společnostmi. Dosud služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb zajišťovala pro pojišťovnu agentura Vinland.
„S agenturou Vinland jsme spolupracovali od roku 2004,“ říká manažerka odboru marketingu Jolana Kolaříková. ČPP však v posledních letech prošla mimořádně dynamickým vývojem a potřeby se v souvislosti se změnou jejího postavení na trhu výrazně změnily. „Naše marketingová komunikace si vyžadovala nový a inovativní přístup,“ zdůvodňuje rozhodnutí Kolaříková.
Tendr na nové zastoupení ČPP na mediálním a reklamním trhu probíhal od června 2009. „Návrh EURO RSCG nejvíce korespondoval s představami a požadavky naší společnosti na vytvoření nového komunikačního konceptu a vizuálního stylu,“ vysvětluje Kolaříková.
Společnou spolupráci obou společností odstartuje prvního října podzimní kampaň, která se zaměří nejen na podporu prodeje povinného ručení, ale i na vytvoření identity ČPP jako značky a její vymezení vůči ostatní konkurenci na cílovém trhu.



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
