Klient se už nemusí zajímat o technické detaily produktů. Balíčky obsahují určitý objem transakcí a elektronické bankovnictví zcela zdarma. Tím ČSOB podstatně zjednodušila a zpřehlednila produktovou nabídku a klientovi tak nabízí uživatelsky příjemné a nenákladné řešení.
Základním kamenem balíčkové nabídky ČSOB je ČSOB Osobní konto plus pro běžné zákazníky, ČSOB Aktivní konto a ČSOB Aktivní konto plus pro movitější či náročnější zákazníky. Každý z vyšších balíčků přitom obsahuje více benefitů dodávaných v rámci jedné smlouvy o vedení účtu. Základní odlišností v hierarchii balíčkové řady je počet transakcí zdarma, různé druhy platebních karet, povolené přečerpání účtu či investice do podílových fondů.
Pro malé a střední firmy bude nejpodstatnějším zjištění, že ČSOB zjednodušila úvěrový proces a zahrnula zprostředkování leasingu a factoringu do smlouvy o vedení ČSOB Firemního konta. Součástí benefitů spjatých s tímto kontem je totiž povolené přečerpání účtů a také deset, resp. dvacet elektronických transakcí zdarma.
Jejich prodej je podpořen cíleným modelem obsluhy, který je nově zaváděn v pobočkách ČSOB od 1. listopadu. Soustřeďuje se na rychlost transakcí a špičkové finanční poradenství. Všem klientům bez rozdílu budou na pobočkách k dispozici poradenské zóny, klientům s náročnějšími požadavky či s velkým objemem transakcí bude dostupná individualizovaná obsluha osobními bankéři. Jejich obdobou pro segment malých a středních firem se stane více než 250 firemních bankéřů ve zhruba 50 centrech. Až 60 % svého času budou firemní bankéři věnovat návštěvám klientů v jejich firmách či sídlech.



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					