Letecké společnosti se snaží firmám vycházet co nejvíce vstříc a nabízet kvalitní služby, výhodné ceny, ale i něco navíc.
V rámci nejrůznějších věrnostních programů může nejen jednotlivec, ale i firma sbírat míle/body, které je pak možné vyměnit za různé výhody. Úspora je výrazná. Navíc programy pro jednotlivce a firmy se dají kombinovat, takže z cesty má zisk jak zaměstnance, tak i firma.
Efektivita těchto věrnostních programů se v posledních letech ještě zvýšila a to díky trendu spojování leteckých dopravců do nejrůznějších aliancí. Dobrým příkladem jsou společnosti Air France a KLM, které dohromady tvoří leteckou skupinu AIR FRANCE KLM.
Společnostem, které využívají jejich letů pro služební cesty svých zaměstnanců, nabízejí společný věrnostní program BlueBiz. Registrace je možná na internetu a je zcela zdarma. Za každou zakoupenou letenku Air France nebo KLM na lety s Air France, KLM nebo s některou z jejich partnerských leteckých společností, získává zaregistrovaná společnost Blue Credits, které může následně vyměnit za letenky zdarma nebo upgrade do business třídy.

Zaměstnanci společnosti vedle toho mohou získávat Míle na svůj účet v programu Flying Blue a ty pak vyměnit za letenku na soukromou cestu.
Více na www.BlueBizProgram.cz




Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
