| (v %) | celkem | Věkové kategorie | Velikost obce | Celkem čistý měsíční příjem domácnosti | |||
| 18-40 | 41-69 | Do 20 000 obyvatel | Více ne ž 20 000 obyvatel | Do 14 000 Kč | 14 001 a více Kč | ||
| Počet respondentů | 200 | 100 | 100 | 117 | 83 | 89 | 105 |
| D enně | 9 | 8 | 9 | 6 | 12 | 4 | 10 |
| N ěkolikrát týdně | 5 | 4 | 6 | 3 | 7 | 1 | 9 |
| M éně často | 4 | 6 | 1 | 3 | 4 | 1 | 6 |
| Zatím nepoužívám, ale v budoucnu budu | 29 | 37 | 20 | 30 | 27 | 20 | 36 |
| N epoužívám a nebudu používat | 52 | 41 | 63 | 56 | 47 | 70 | 38 |
| Nevím, bez odpovědi | 3 | 4 | 1 | 2 | 4 | 3 | 2 |
| Celkem procent | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Zdroj:Poi
nt č.2


Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
