Česká pošta (ČP) zřídí zásilkový a internetový obchod s názvem Poštovní supermarket, který by měl pomoci zachránit snižující se výnosy společnosti. Již zpočátku by pošta chtěla nabízet až 2000 položek. Dnešním Lidovým novinám to potvrdila šéfka ČP Marcela Hrdá. Ještě v tomto týdnu pošta osloví největší české internetové obchody, jako jsou například Mall.cz, Kasa.cz či Alza.cz, a nabídne jim partnerství na projektu, vyplývá z dokumentace, kterou má deník k dispozici.
"Listovní zásilky mizí, na balíkovém trhu je velká konkurence a je jednoznačné, že internetové obchody budou v budoucnu trh balíkových zásilek ovlivňovat zásadně, protože mají největší růstový potenciál," řekla listu Hrdá. Dodala, že ve výnosech pošta očekává nárůst minimálně v desítkách milionů korun ročně.
Firmy, které si pošta vybere jako partnera, budou hlavním dodavatelem zboží do Poštovního supermarketu. Pošta se pomocí desítek tisíc katalogů roznášených listonoši po celé zemi, třemi tisícovkami poboček, na kterých bude možné zboží objednat a prostřednictvím vlastního e-shopu stane distributorem tohoto zboží, píše deník.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
