Kdo může službu "Zpětné volání" využít?
Nová služba je určena pro klienty a širokou veřejnost, kteří mají zájem o informace o produktech a službách Stavební spořitelny České spořitelny. A to zvláště pro ty, kteří chtějí ušetřit čas.
Jak služba funguje
Chcete se na něco zeptat nebo potřebujete poradit? Pokud vás již nebaví volat na informační linky a dlouhou dobu čekat než jste spojeni s operátorem, může být tato služba výhodná právě pro Vás. Zájemce si může "Zpětné volání" objednat kdykoli, a to prostřednictvím internetových stránek Stavební spořitelny České spořitelny (www.burinka.cz - sekce "Představení společnosti - Kontakty").
Stačí vyplnit jednoduchý formulář (zadat své jméno, telefonní číslo, e-mailovou adresu, dotaz) a zvolit den a čas zpětného volání. Jako dobu zpětného volání si zájemce může vybrat kterýkoli pracovní den, v němž si zvolí jeden ze čtyř časových bloků (od 8 do 10 hodin, od 10 do 12 hodin, od 12 do 14 hodin, od 14 do 16 hodin).
Kapacita služby je omezena, proto pokud se Vám některé termíny ve vybraném dni nezobrazí, znamená to, že jejich kapacita je již naplněna. V takovém případě si vyberte některých z dosud volných termínů, nebo zvolte jiný den.
Pracovník zákaznického centra v objednaném čase klientovi zavolá a dotaz zodpoví. Jestliže se nepodaří klienta v určenou dobu na uvedeném čísle kontaktovat, pracovník zákaznického centra zašle odpověď na dotaz elektronicky.
Upozornění: Služba zpětného volání neumožňuje sdělení zůstatku na Vašem účtu stavebního spoření, ale umožní potvrzení došlé platby.
Zdroj: Tisková zpráva Stavební spořitelny ČS



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
