eBanka zvýšila v roce 2002 objem primárních vkladů o 15 % a zahájila aktivní úvěrování klientů. I přes výrazné snižování tržních sazeb vzrostla o 15 % obchodní marže, nárůst poskytnutých úvěrů klientům byl vyšší o 295 % než v roce 2001 a zejména se podstatně zvýšil počet klientů o 53 % na více než 307 tisíc. V roce 2002 také vzrostla bilanční suma meziročně o 93 % na 19,8 mld. Kč.
Z hlediska kapitálové přiměřenosti drží banka dlouhodobě hodnotu vyšší než 30 %, což je téméř čtyrnásobně více než ČNB stanovených 8 %. To ukazuje na konzervativní přístup banky k řízení rizik, který banka uplatňuje a prostor k dalšímu rozvoji úvěrové aktivity.
Hospodaření eBanky skončilo, i přes 50 % nárůst zisku z bankovní činnosti, podle předběžných hospodářských výsledků účetní ztrátou ve výši 250,1 mil. Kč.
V soutěži Banka roku 2002 byla vyhlášena třetí nejdůvěryhodnější bankou v České republice. S Osobním účtem získala v kategorii Účet roku druhé místo. V hodnocení přímého bankovnictví byla vyhodnocena jako nejlepší a získala titul Přímé bankovnictví roku 2002. V testu bankovních internetových aplikací, provedeného finančním serverem Penize.cz v polovině roku 2002, bylo odborníky nejlépe hodnoceno internetové bankovnictví eBanky. Ke stejnému výsledku došli odborníci, kteří vybírali banku s nejlepším Internet bankingem, v testu pořádaném MF Dnes na podzim roku 2002. V únoru 2002 převzala eBanka výroční cenu Zavináč 2001 v kategorii nejlepší služba.
Služby eBanky k 25.3.2003 využívá přes 315 tisíc klientů. Více než 78 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 36 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 78 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance. Přes 159 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu. Tuto kartu připravila banka ve spolupráci s HomeCreditem, který je, stejně jako eBanka, členem finanční skupiny České pojišťovny.
Zdroj: tisková zpráva eBanky



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					