Díky nově uzavřené smlouvě došlo k rozšíření nabídky obou společností jak pro stávající, tak pro nové klienty RBCZ. Zároveň došlo i ke zvýšení počtu kontaktních míst pro klienty. Penzijní připojištění nabízí možnost získat díky státním příspěvkům a daňovým úlevám zajímavý druh spoření s atraktivním zhodnocením úspor.
Na všech pobočkách Raiffeisenbank mohou nejen stávající, ale i noví klienti uzavřít penzijní připojištění a zároveň se dozvědět veškeré důležité informace o tomto produktu. Naopak v kontaktních místech ABN AMRO PF se mohou informovat o produktech a službách Raiffeisenbank.
Počet služeb, které nyní RBCZ nabízí, se tak zvýší a klienti budou moci od této chvíle využít nejen nabídky bankovních produktů a služeb, ale také uzavřít penzijní připojištění. Dosud mohl klient na pobočce RBCZ získat informace o službách společnosti Raiffeisen-Leasing, uzavřít stavební spoření společnosti Raiffeisen stavební spořitelna nebo se pojistit prostřednictvím UNIQA pojišťovny.
V rámci dohody mezi RBCZ a AAPF došlo i ke vzájemnému propojení odkazů na webových stránkách obou společností a výměně propagačních materiálů. Všechna kontaktní místa budou označena logy společností a také zaměstnanci byli proškoleni tak, aby mohli kvalifikovaně klientům poradit.
ABN AMRO Penzijní fond patří mezi největší poskytovatele penzijního připojištění v České republice s orientací především na podniky a instituce. Je například exkluzivním partnerem pro penzijní připojištění společností Škoda Auto (člen Volkswagen Group) a České dráhy. ABN AMRO Penzijní fond má více než 204 tisíc klientů, celková aktiva přesahují 4,6 mld. Kč. Je dceřinou společností holandské skupiny ABN AMRO, která se řadí mezi největší a nejbezpečnější finanční instituce světa s tradicí od roku 1824. Působí ve více než 60 zemích a zaměstnává 110 000 pracovníků.
Zdroj: tisková zpráva Raiffeisenbank



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
